GARANCIJA:

Mi garantujemo za svaki komad nameštaja kupljen kod nas!

24 meseca garancije kvaliteta.

FUTRIX D.O.O garantuje za kvalitet svojih proizvoda.

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.

Garantni rok počinje danom isporuke koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.

Uslovi važenja garancije :

– Proizvod se obavezno mora sklopiti prateći uputstva za sklapanje nameštaja.

– Proizvod se sme koristiti isključivo u svrhe za koje je namenjen, te treba biti održavan u skladu s pravilima zaštite.

– Garancija se odnosi na proizvodne ili dostavne nedostatke u kvalitetu proizvoda, pod uslovom da nisu nastala usled nepravilnog rukovanja ili održavanja istih.

Kupac gubi pravo na garanciju u sledećim slučajevima:

– Nisu poštovana uputstva za sklapanje i proizvod nije održavan u skladu s pravilima zaštite.

– Roba je oštećena krivicom kupca.

– Nameštaj je oštećen usled delovanja više sile.

-U slučaju oštećenja koja su nastala kao posledica vršenja bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.

U slučaju reklamacije mogu biti potrebne dodatne informacije s pakovanja proizvoda, stoga preporučujemo da ne bacate originalnu ambalažu dok se nameštaj ne sastavi.

U slučaju da primetite nepravilnosti nameštaja u upotrebi, molimo vas da nas kontaktirte. Ukoliko su iste primećene tokom garantnog roka, a ulaze u kvantitativne ili kvalitativne neusklađenosti definisane garancijom, FUTRIX D.O.O se obavezuje da će ispraviti/zameniti ili kompenzovati proizvod o vlastitom trošku. U slučaju proizvodnog nedostatka,FUTRIX D.O.O obavezao se otkloniti isti u roku od 15-45 dana od trenutka prijave.U slučaju kupovine  predmeta koji ima proizvodni nedostatak, imate pravo isti vratiti u roku od 24 meseca od datuma isporuke na kućnu adresu. Može se napraviti i zamena za istu, ali ispravnu robu.

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.